ETA rozjela netradiční marketingovou kampaň zacílenou na pomoc obyčejným lidem

Celkem 25 produktových videí si dala značka ETA za cíl natočit přes letní prázdniny. Jedná se o produktová videa, která jsou zcela jiná, než doposud z online komunikací značky znáte.

Obyčejné produktové video, kde vidíte vysavač ze všech stran s popiskem nejkvalitnější vysavač na trhu, natočíte během chvilky. Ale zájem s ním rozhodně nevzbudíte, natož touhu po koupi. Natočit produktové video, které bude prodávat – to chce trochu tvůrčího přístupu.

ČTĚTE TAKÉ:

Legenda ve stylu minibusu ožívá: retro lednice Bulli

ETA se rozhodla inspirovat se příběhy lidí, kteří produkt používají. Ve videu vidíme lidi, pro které jsou produkty značky ETA běžnou součástí života a pomáhají jim ulehčit denní starosti kolem úklidu, vaření i ukázat, že zdravý životní styl není žádná věda a jedním stiskem tlačítka na vysokootáčkovém mixéru Vital Blend si v pohodlí domova připraví hRAWě zdRAWě domácí smoothie, rostlinná mléka, nebo oříšková másla.

Napsat komentář